TheWarsaw.pl

Warszawski Portal Biznesowy



Kampania Społeczna “Polska Marka – Masz Pewność”

Istnieje wiele firm w Polsce, które całą swoją strategię marketingową budują w oparciu o wyróżnienie miejsca pochodzenia produktu. Nie bez powodu – według badań, coraz więcej Polaków podczas decyzji zakupowych kieruje się właśnie tym kryterium w wyborze produktu bądź usługi.

Właśnie wystartowała Kampania Społeczna “Polska Marka – Masz Pewność. To inicjatywa, która została zaproponowana przez Fundację Polska Marka w celu odkrycia polskich marek i wyróżnienia ich na rynku zarówno polskim, jak i zagranicznym. Udział w Kampanii “Polska Marka – Masz Pewność” to zwiększenie zasięgu i rozpoznawalności swojej firmy, a także wzrost generowanych zysków ze sprzedaży. Jest to możliwe dzięki formie i przestrzeni mediów społecznościowych, na której się odbywa.


Każdy przedsiębiorca, który posiada firmę zarejestrowaną w Polsce, bez względu na branżę i formę prowadzonej działalności może nie tylko dołączyć do Kampanii, ale też wziąć udział w Konkursie organizowanym w ramach tej akcji. Wystarczy tylko zrobić zdjęcie z szablonem konkursowym, wypełnić go najważniejszą wartością w kontekście prowadzonej działalności (jako właściciel firmy, o czym możesz zapewnić swoich klientów?) i udostępnić w swoich mediach społecznościowych z hashtagami #PolskaMarka, #MaszPewnosc.

Do wygrania pula nagród o łącznej wartości 17 500 tysiąca złotych! Dodatkowo biorąc udział w Konkursie zyskujesz bezpłatną promocję swojej firmy i szereg innych korzyści. Cała inicjatywa współgra z panującym obecnie trendem patriotyzmu gospodarczego, czyli świadomego wybierania polskich produktów przez konsumentów.

Liczne badania potwierdzają, że coraz więcej Polaków podczas zakupów w wyborze kieruje się właśnie miejscem pochodzenia produktów, szuka polskim firm usługowych i wspiera tym samym polską gospodarkę. Niestety, często tych produktów nie znajdują, ponieważ ich polskie pochodzenie kryje się pod obcobrzmiącą nazwą, bądź mimo polskiej nazwy znajduje się w rękach zagranicznych koncernów.

Przedsiębiorcy! Dołączcie do Kampanii Społecznej “Polska Marka – Masz Pewność” i pozwólcie odkryć i wyróżnić swoje marki. Pomóżcie konsumentom odnaleźć je wśród innych i sprawcie, żeby mieli pewność, że kupują u polskiego producenta.

Patronat medialny nad Kampanią sprawuje m.in. portal theWarsaw.pl.

Wejdź na stronę internetową Kampanii www.MaszPewnosc.PolskaMarka.org
i dołącz już dziś!